پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2429
-
الف
+

آشنایی با بازیگر نقش «مهرداد» در سریال احضار

به بهانه پخش سریال «احضار»به بررسی کارنامه هنری محمدهادی دیباجی بازیگر نقش "مهرداد" پرداخته‌ایم.

به بهانه پخش سریال «احضار» به بررسی کارنامه هنری محمدهادی دیباجی بازیگر نقش "مهرداد" در این سریال پرداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم، سیدمحمدهادی دیباجی متولد ۱۲ تیر ۱۳۶۲ فرزند شهید محمد دیباجی و دانش آموخته رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

این بازیگر جوان پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان گریمور و چهره پرداز فعالیت داشت و برای نخستین بار در سال ۱۳۸۴ با فیلم سینمایی «جایی در دوردست» به عنوان بازیگر وارد سینما شد.

محمدهادی دیباجی در سریال «احضار» نقش "مهرداد" پسر "شیده" را ایفا کرده است. در این سریال او عاشق "زهره" است و ... .

داستان این سریال با سفر چهار دوست شروع می‌شود. در این سفر مائده که عاشق کامرانی است دست به دامان خرافات شده تا کامرانی (خواستگار قبلی او) برگردد. در همین سفر بین دوستان فاصله می‌افتد و کامرانی خواستگار قبلی مائده این بار برای خواستگاری از دختر دایی مائده، زهره سفر آنها را به هم می‌زند.

این بازیگر جوان علاوه بر سریال «احضار»، تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است که از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد: تله‌فیلم عروس کوهستان ساخته یوسف سیدمهدوی،  فیلم سینمایی جایی در دوردست به کارگردانی خسرو معصومی، تله فیلم بیرون از بهشت ساخته خسرو معصومی،  فیلم سینمایی زخم شانه حوا  اثر حسین قناعت، فیلم سینمایی زمهریر  ساخته علی روئین‌تن، گلوگاه اثر محمدابراهیم معیری، فیلم سیب و سلما  ساخته حبیب‌الله بهمنی، پایان‌نامه اثر حامد کلاهداری، دامنه‌های سفید ساخته محمدابراهیم معیری،، باغ بهشت به کارگردانی  مرتضی محمدیان، تابو به کارگردانی خسرو معصومی، سریال عملیات ۱۲۵  ساخته مسعود آب‌پرور، سریال آسپرین اثر فرهاد نجفی، فیلم کوتاه انجماد عقربه  ساخته عباس عمرانی بیدی، سریال دیوار شیشه ای به کارگردانی نوید میهن دوست، سریال راه و بیراه ساخته داود بیدل، فیلم کوتاه فیصل به کارگردانی رضا زرین بخش، فیلم داستانی ونوشه ساخته مهدی حیدری.

گفتنی است که سریال «احضار» هر شب ساعت 21 روی آنتن آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های 5 و 13 نمایش داده می‌شود.

ه ص / س م

 

جدول پخش
مشاهده و دانلود سریال

نظر شما
ارسال نظر